sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Päivä nro 103

Aamulla kun heräilin niin huomasin, että tyynyni viereen oli tuotu pehmokissa. Vähänkö suloista <3 Kiki oli tuonut mulle unilelun. Tai ehkä paremminkin yrittänyt herättää mua sillä, että oli tuonut mulle sen lelun ... :D
(en usko, että Nemi olisi sitä mulle kuskannut)

Aamulenkit tehtiin taas vaihteeksi niin, että mä lenkitin vain Kikin ja Eetu Nemin. Tahdoin, että Nemi pääsi humppailemaan ilman, että sen olisi pitänyt mennä Kikin tahtiin plus näin ollen Nemi pääsi humppailemaan vapaana mikä varmasti oli "mummon" mieleen :)

Mä kävelin Kikin kanssa 848-pyörätietä melkein grillille asti ja Vesaistentietä takaisin. Tosin paluumatkalla Kiki rupesi kiukuttelemaan, sen kiukuttelussa on selvä kaava. Kiekuttelu yltyy kun lähestytään kotia "yhyy, mä en tahdo mennä vielä kotiin, ulkona on kivempaa". Enivei, tarpeet tuli lenkillä hoideltua.

Päivällä Kiki kävi kertaalleen takapihalla - kakalla.
Virittelin koirille myös jumppatemppurataa niiden yksien keppien avulla eli Kikille jalkojen nostelureeniä, mutta mulla ja koirilla ei ihan ollut yhteneväiset ajatukset siitä, että mitä niillä mun systeemeillä kuuluisi tehdä. Homma ei siis mennyt ihan niin kuin olin suunnitellut, mutta jotain jumppasen tynkää saatiin jokatapauksessa tehtyä.

Iltapäivällä ajelin Kikin kanssa Nallikariin ja käytin sen vaihteluvirkistää -lenkillä siellä. Kiki pissas retken aikana pari kertaa ja kävi kakalla.


Ei kommentteja: